Project omschrijving

Klant

Arto

Uitzendbureau Arto is een echt Amsterdams familiebedrijf. Het was de lente van 1959 toen de moeder van de huidige eigenaresse haar Ans Reijnders Typing Office oprichtte. Daarna nam dochter Petra de Vos het stokje van haar over. De rode draad door al die jaren heen: met empathie en aandacht de beste uitzendkracht op de juiste plek plaatsen.

ARTO onderscheidt zich als boutique uitzendbureau van de competitie op empathie en persoonlijke interactie. Ga dat maar eens duidelijk uitleggen…

De communicatievraag was dan ook om deze kernwaarden duidelijk te communiceren richting de beide relatie-doelgroepen; de klant en uitzendkracht. We dachten mee over (MKB) netwerken en we produceerden een nieuwsbrief voor opdrachtgevers. De boodschap: Arto wil bij wijze van spreken eerst zelf op de werkplek gezeten hebben voordat een passende uitzendkracht wordt gestuurd. Tegelijkertijd werkten we aan een jubileum-nieuwsbrief omdat het bedrijf in 2018 maar liefst 59 jaar bestond, sinds 1959.